sobota, 25 stycznia 2014

Liebster Award #2,3,4,5,6

Okej, to będzie trochę długi post :) Dostałam ostatnio pięć nominacji no i muszę teraz nadrobić z odpowiedziami na pytania. Na początek, chciałabym podziękować wszystkim, którzy postanowili mnie nagrodzić, czyli:
-
Hopelessdream - autorka opowiadania: http://scorose-our-senior-year.blogspot.com/
- Nolca Nol - autorka opowiadania: http://under-my-skin-nol.blogspot.com/
- Karo - autorka opowiadania: http://chocolatelikelove.blogspot.com/
- Ana - autorka bloga: http://cytujemy.blogspot.com/
Jeszcze raz ogromne dzięki ;* 

 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

  Dobrze, a więc zaczynamy. 

Pytania od Guardian Angel:
1.Twój ulubiony środek lokomocji.
Moim ulubionym środkiem lokomocji jest koń :D. Trudno uznać go za środek lokomocji, ale jednak w pewnym sensie... Gdyby jednak nie brać pod uwagę tego jakże pięknego zwierzęcia, to najlepszym środkiem lokomocji dla mnie jest samochód. 
 2.Gdybym na jeden dzień stał/a się osobę płci przeciwnej to...
...jest to trudne pytanie i szczerze powiedziawszy nigdy nie zastanawiałam się nad tym. Myślę jednak, że siedziałabym w dom i nie wiedziała co robić. 
3.Film który zawsze obejrzysz?
  Zawsze i wszędzie z ogromną przyjemnością obejrzę: filmy z serii Jason Bourne ♥
4.Twoje największe marzenie? 
Mieć kochającego męża, dzieci, psa, stajnię, dom i wymarzoną pracę :)
5.Od czego zaczynasz dzień?  
Od słów: ''Omg.. Nie wstanę..'' 
6.Wolisz zadawać pytania czy odpowiadać na nie ?
Chyba raczej odpowiadać. Jest to o wiele ciekawsze moim skromnym zdaniem ^^  
7.Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa bądź spełniona?
Kiedy bliska mi osoba zechce mnie przytulić ♥ Tak bez słowa, bez powodu.. Po prostu. 
8.Co jest twoim zdaniem ważniejsze: wygląd czy inteligencja ?
Dla mnie wygląd nigdy nie jest ważny. Liczy się to co w środku. Inteligencja również jest ważna, bo jednak ona mówi dużo o człowieku.  
9. Książka, którą trzeba przeczytać to...
... Seria "Wybrani" C.J. Daugherty ♥ Najlepsze dwie książki ever..
10.Sexiest Man/Woman Alive to według ciebie…
Z kobietą będę miała mały problem, ale mężczyzna to definitywnie: Ian Joshep Somerhalder!
!

11.O co bym poprosiła mając jedno życzenie do złotej rybki? 
Myślę, że o spokój na świecie. 


  
Pytania od Hopelessdream:
1. Czy chciałabyś mieć jakieś zwierze? A może masz?
Chciałabym mieć konia ♥ Ale mam psiaka i kociaka, które są najukochańszymi pupilami na świecie :) Kot -  Miki, pies - Lucky.
2. Wolałabyś udawać kogoś kim nie jesteś i być uwielbiana przez dosłownie każdego czy być samotnikiem, ale robić wszystko po swojemu?
Samotnikiem. Nie chciałabym być popularna i dodatkowo sztuczna, nieprawdziwa, wymyślona. Moim zdaniem jest to puste. Trzeba być sobą, wtedy osiągnie się najlepiej. 
3. W realiach jakiej książki/serialu/filmu potrafisz dostrzec swoje wymarzone życie?  
Ehhh. Myślę, że w Pamiętnikach Wampirów ;) Nie raz jak oglądam nowe odcinki, wyobrażam siebie w takim świecie. I podoba mi się to. Są problemy, konflikty, zagadki, miłość, zabawa. Niesamowity, fantastyczny świat :) Ale tak bardzo nie prawdziwy xd 
4.Czy uważasz, że oceny w szkole mają coś wspólnego z inteligencją?  
Zależy od osoby. Jeżeli jesteś pilnym uczniem, inteligentnym, przygotowujesz się do lekcji to masz dobre oceny. Takie same możesz mieć przez to, że cały sprawdzian napiszesz ze ściągi.
5. Czy denerwują cię ludzie niezdecydowani? 
Niestety, ale muszę przyznać że tak. Mało tego. Dodam, że sama jestem taką osobą :)
6. Czy zgadzasz się, że ,, nieszczęśliwi są tylko ludzie bez celu''?   
Człowiek bez celu również może być szczęśliwy. Nie trzeba mieć wszystkiego zaplanowanego, żeby osiągnąć pełnię szczęścia. 
7.Jesteś pełniejsza energii rano, popołudniu czy wieczorem? A może w środku nocy?  
W nocy! Przez co moi rodzice są nieźle załamani :) Czasami mi tak odwali woda sodowa do głowy, że bez wyżycia się, ze spaniem ani rusz. Więc robię wszystko na co tylko wpadnę, byleby wyładować pozytywne emocje. 
8. Zdefiniuj swój charakter w paru słowach :p.  
Impulsywna, kreatywna, nizależna 
 9. Co skłonił cię do rozpoczęcia przygody z blogowaniem?  
Chęć poznania opinii co ludzie sądzą o mojej twórczości. Już od dawna bazgrolę po zeszytach krótkie opowiadania, wyobrażam sobie różne sytuacje, historie, no i pomyślałam, czemu nie? Na blogu mogę się pokazać i sprawdzić czy innym się to podoba. ;)
 10. Czy potrafisz wymienić sławną osobę, którą uważasz za podobną do ciebie?
Nie potrafię :) Jestem na tle pokręcona i skomplikowana, że bardzo trudno dobrać do mnie kogoś chociaż trochę podobnego. Musiałaby to być niezła hybryda. Hehhehehe :)
 11. Czy któreś z twoich starych marzeń jest wciąż aktualne?
Nie sądzę. Jak byłam mała, pragnęłam być lekarzem weterynarii. Opiekować się biednymi zwierzątkami, przytulać je, karmić itd. Teraz jednak wszytko się pozmieniało, wszelkie marzenia wywróciły się do góry nogami, więc żadne już nie jest aktualne ;)


Pytania od Nolca Nol :
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?  
Hmm.. Pasją zaraziła mnie koleżanka z gimnazjum. Pewnego dnia powiedziała, czy chciałabym z nią pisać opowiadanie, takie z podziałem na role, ona ma swoich bohaterów, ja swoich. Stwierdziłam, że to świetny pomysł no i tak się zaczęło. Przez jakiś rok pracowałyśmy nad tym bardzo intensywnie, niestety po jakimś czasie, trafiłyśmy do różnych szkół i nasze opowiadanie opadło z sił. Do tej pory kontynuujemy naszą historię, ale to już jednak nie jest to samo co kiedyś. 
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Pytanie się powtarza, ale oczywiście odpowiem na nie :) "Wybrani" i druga część "Dziedzictwo" C.J.Daugherty.
3. Do jakiego kraju, miasta najchętniej byś pojechał/a? 
Hiszpania, a w niej Barcelona  <ponieważ jestem przebrzydłym fanem piłki nożnej, a w szczególności FC Barcelony♥>, a także do Kanady! <3
5. Czym zajmujesz się w wolnych chwilach?
 Czytam książki, piszę opowiadanie, oglądam: Pamiętniki Wampirów, Dr Housa, Violettę; siedzę na FB, Tumblr, bawię się z psem, gotuję, wychodzę ze znajomymi, oj duuuuużo tego. Nie dałabym rady wszystkiego wymienić ;)
6. Co sądzisz o moim opowiadaniu? 
Jest fantastyczne! Przeczytałam wszystkie trzy rozdziały i jestem zachwycona :)  Treściwa, czytelna fabuła. Fajni bohaterowie, chociaż preferuję, gdy są zdjęcia a nie obrazki, jednak i tak mi się podoba :) Największym plusem jest to, że do każdego rozdziału dodajesz jakąś nutę jako pokład! Fantastico! :)
 7. Lubisz anime?
NOPE C;
8. Jaki film ostatnio oglądałaś/eś? 
Bardzo rzadko oglądam filmy. Ale pamiętam ostatni.  "GRAVE ENCOUNTERS" Do samego końca trzyma w napięciu i z pewnością jest godny polecenia.
9. Oglądasz jakiś serial? Jeśli tak to jaki?
Odpowiedź w pytaniu 5 :)
10. Jakie jest Twoje ulubione miejsce w mieście, w którym mieszkasz? 
Mieszkam we Wrocławiu, a moim ulubionym miejscem jest Stadion ♥
11. W jakim miesiącu się urodziłaś/eś? 
Kwiecień


Pytania od Karo:
1. Czy Masz książkę wartą polecenia?
Już po raz kolejny pojawia się pytanie apropo książki. Teraz podam inną. Polecam serdecznie całą serię "Darów Anioła" ♥
2. Jaki gatunek filmu zazwyczaj Wybierasz?
Komedie. Albo horror. Wszystko zależy od mojego nastroju.
3. Starasz się byś systematyczna/y z postami? Jak Ci to wychodzi? 
Staram się dodawać posty systematycznie, przyznam, że mi to wychodzi. Zawsze w piątek publikuję nowy rozdział. Nawet kiedy w czwartek popołudniu nic nie mam napisane, to potrafię siedzieć do trzeciej w nocy, byleby na piątek wszystko było gotowe :)
4. Skąd czerpiesz pomysły na imiona postaci? 
Zazwyczaj imię dla bohaterów mam już w głowie. Kiedy mam wrzucić do fabuły jakąś nową postać, zawsze mam już ją zarysowaną. Wygląd, charakter  no i właśnie imię. Po prostu samo z siebie przychodzi :)
5. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole? 
Może odpowiem inaczej. Jakiego przedmiotu nie lubię? historii. Resztę wpisuję na listę z odpowiedzią na to pytanie.
6. Chodzisz na zajęcia pozaszkolne?
 Tak. Chodzę na dodatkowy angielski i francuski, jazdę konną oraz zajęcia z chemii.
7. Masz osobę, której zawsze Możesz coś powiedzieć i zaufać?
Tak. Chyba każdy ma taką osobę. Jest nią moja najlepsza przyjaciółka, a także dobry przyjaciel.
8. Czy masz jakąś rzecz, którą Uważasz za swój "amulet"? 
Nie. Długo myślałam nad tym pytaniem no i jednak nie. Nie wierzę w takie rzeczy jak amulety.
9. Masz zwierzątko? Jakie Chciałabyś/Chciałbyś mieć? 
Kolejna powtórka z rozrywki :) Mam psa i kota. Chciałabym bym mieć konia. O ile można to nazwać zwierzątkiem.
10. Otwierałaś/-łeś kiedyś lodówkę, aby zobaczyć kiedy gaśnie światło? 
Tak! Tak! Moje kochane dzieciństwo i największa zagadka :)
11. Weszłaś/Wszedłeś kiedyś do szafy, bawiąc się w "chowanego"?  
A żeby to raz. To była moja ulubiona kryjówka. Właziłam między koszule taty i nikt nigdy nie mógł mnie znaleźć. Zawsze słyszałam krzyki: pobite gary! Wyłaź! Ehhhh te wspomnienia :)


Pytania od Any:
1. Ile książek przeczytałaś?
Ojojoj. Niestety na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć, ponieważ nie jestem tego wstanie zliczyć. Przeczytałam ich mnóstwo! Jestem prawdziwym molem książkowym.:D
2.  Gdybyś był(a) kwiatem to jakim?
 Nie powiem... Dziwne pytanie xd Myślę, że byłabym... Hmm.. Różą? Nie wiem, nic innego mi nie przychodzi do głowy.
3. Twoja ulubiona książka? Litości.. Nie macie już innych pytań? :D Ehh.. Znów podam jakiś inny tytuł żeby się nie powtarzać. Niesamowitą lekturą jest na pewno "Przędza" Albina Gennifera. No i jeszcze jeden tytuł który wpadł mi do głowy! A raczej dwa. "Dotyk Julii" to jest część I, a druga: "Sekret Julii" Tehereh Mafi. FANTASTYCZNE!! <3
 4.Twoje ulubione zwierzę?
Qń.
 5. Gdybyś był(a) zwierzęciem to jakim?
Aaaa, za dużo zwierząt! ;) Po raz kolejny pojawia się KOŃ! :) 
 6. Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego ta?
Lato ♥ 
Lato Lato wszędzie
Zwariowało oszalało moje serce
Lato Lato wszędzie
A ty dziewczę zaraz wpadniesz w moje ręce :D

Dlaczego? Bo jest ciepło, są wakacje, życie jest wtedy wspaniałe! :)
7. Czy lubisz książki Jakuba Ćwieka?
Trudno mi na to pytanie odpowiedzieć, ponieważ nie miałam żadnej z jego twórczości w ręce.
8. Książki są dla Ciebie tylko rozrywką czy stanowią także jedno ze źródeł wiedzy i tematy do rozmyślań? 
Owszem, jest to rozrywka, umilacz czasu, ale gdy czytam, moja wyobraźnia puszcza wodze, myśli lecą gdzieś, gdzie umysł nie dociera. Zawsze snuję jakieś refleksje, rozmyślam na temat zdarzeń w książce.
9. Wolisz czarną, zieloną, biała czy czerwoną herbatę?
Zieloną :)
10. Czy będzie ładne lato w 2014 roku?
 Pogodynką nie jestem, więc nie wiem. Ale mam nadzieję, że będzie słoneczne, przyjemne, nie za gorące, bez ulew :)
11. Czy uważasz, że naśladowanie innych jest OK?  
 Uważam, że jest puste i źle świadczy o osobie która kogoś naśladuje. Człowiek powinien być sobą, a nie upodabniać się do kogoś innego. Każdy jest na swój sposób wyjątkowy i nie należy tego zasłaniać czymś co nie jest do nas podobne. 


Moje pytania:


1. Lubisz to kim jesteś, jaki/a jesteś?
2. Co denerwuje cię w ludziach?
3. Największy przypał w ubiegłym <2013> roku?
4.  Jaka jest największa zaleta, a jaka wada prowadzenia bloga?
5. Jakie jest twoje życiowe motto?
6. Jak przeżywasz dołujące dni?
7. Przeczytasz mojego bloga?
8. Jaki jest twój sposób na osiągnięcie sukcesu życiowego?
9. Jakie stereotypy cię denerwują?
10. 
Jak poprawnie będzie wyglądać rozwiązanie? :D
11. Trudne było zadanie z pytania 10? :D:D


Nominuję:
  •  http://aria-force-igrzyska.blogspot.com/
  • http://chizu-chan-opowiadania.blogspot.com/
  • http://w--ciszy.blogspot.com/
  • http://onecityintheworld.blogspot.com/
  •  http://please-love-us.blogspot.com/
  • http://sennikmysz.blogspot.com/
  • http://zbyt-trudne.blogspot.com/
  • http://bogini-aeis.blogspot.com/
  • http://demelium.blogspot.com/
  • http://fearless-niall-horan-fanfiction.blogspot.com/
  • http://awonderfullife12.blogspot.com/





 
 

8 komentarzy:

  1. zadanie banalne... :D

    dziękuję za nominację. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje :) fajny blog :) zapraszam do siebie jak ci sie spodoba to zaobserwuj i napisz w komentarzu że obserwujesz :) http://tagjest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje az tylu naminacji :D
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę chciałam przeczytać ten post, ale po prostu nie daję rady. Dla literki są za małe i nie mogę czytać tego dłużej niż pół minuty, bo czy mi wysiadają. Proszę zmień rozmiar czcionki ;)

    blessed-with-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Konia zdecydowanie można uznać za zwierzątko :D Moja zdecydowanie jest traktowana jak domowy pupil (ostatnio z nią oglądałam głupie filmiki :P). A ma tak z 170 w kłębie, więc... Mam nadzieję, że będziesz miała :)

    OdpowiedzUsuń